Gra jest mało ciekawa .Na początku dostajesz 200 i 300 jak potwierdzisz e mail.Zobaczyłam te reklamę na disney pomyślałam że fajne ale tak nie było.ciuchy drogie najtańsza bluzka 350.Jest jeden sposób zarabiania .
Tworzenie filmów .Haczyk jest taki że ktoś musi je obejrzeć a wtedy zarabiasz aż 10 zł haha.Filmy są trudne do wykonania.Strona jest źle przetłumaczona.Na początku dostajesz nie za ładne ciuchy.
np
Buty okropne bluzki nie są złe ale spodnie zygać mi się chce.Nos usta i oczy możesz wybrać tylko 1 raz.
Jak uważacie fajna strona?

a zapomniałam dodać że są głupie i dziwne odgłosy
OdpowiedzUsuńA moim zdaniem bardzo fajna gra :]
OdpowiedzUsuń